02-communicatie

Effectief leren communiceren

Verbaal en non-verbaal

OnderhoudNL-trainingen op gebied van communicatie

Alles draait om communicatie. Of het nu gaat om functioneringsgesrpekken met uw medewerkers, hoe u omgaat met bewoners die soms zelfs lastig of agressief kunnen zijn of hoe u uw collega's aanspreekt nu u opeens een stap in uw carrière heeft gemaakt van schilder naar leidinggevende.

In elke situatie is een andere manier van communiceren gewenst. Maar wat is de meest effectieve manier? Bekijk hieronder ons trainingsaanbod op het gebied van communicatie.   

Trainingen - miniaturen - communicatie - adviserend verkopen_310x384.jpg

Adviserend verkopen

Het verkopen van schilderwerk of onderhoud is het verkopen van vertrouwen. U verkoopt immers iets dat er nog niet is. Veel hangt dus af van hoe u zich als bedrijf én adviseur presenteert in het offertetraject. Hoe u dat doet, leert u in deze training.
Naar de training

 

Trainingen - miniaturen - communicatie - van schilder naar teamleider_310x384.jpg

Effectief doorstromen van schilder naar teamleider

De overgang van schilder naar voorman/teamleider kan complex zijn. Het ene moment staat u nog tussen collega’s, het volgende moment moet u diezelfde collega’s aansturen. Hoe maakt u die overgang zo soepel mogelijk?
Naar de training

 

Trainingen - miniaturen - communicatie - functioneringsgesprek.jpg

Functionerings- en beoordelingsgesprekken

Vraagt u zich wel eens af hoe u met het plannings-, functionerings- en/of beoordelingsgesprek het beste in uw medewerkers naar boven haalt? Of hoe u via deze gesprekken de bedrijfsdoelen behaalt en uw medewerkers betrokken houdt? U bent niet de enige.
Naar de training

 

Trainingen - miniaturen - communicatie - omgaan met agressie.jpg

Omgaan met lastig en agressief gedrag van bewoners

Heeft u in uw werk dagelijks te maken met bewoners? En ervaart u dat zij wel eens lastig zijn of soms zelfs agressief? Weet u hoe u de situatie dan makkelijk in de hand kunt houden? In deze training leert u hoe u kunt omgaan met bewoners.
Naar de training

 

Trainingen - miniaturen - communicatie - onderhoud aan uw klantrelatie.jpg

Onderhoud aan uw klantrelatie

Enthousiaste klanten, die ambassadeur zijn van uw bedrijf, wi wil dat nu niet? Ze komen vaker terug, leveren meer omzet op én maken het werk leuker. Of het nu een particuliere of zakelijke relatie is, laat klanten merken dat ze ertoe doen. 
Naar de training

 

Bekijk ook ons totale trainingsaanbod met andere trainingscategorieën

Meer trainingsnieuws

Word ook lid

Profiteer direct van kortingen, tools, informatie en onze lobby om nog slimmer te ondernemen. Samen zijn we een sterke sector van ondernemers en vakmensen. Wij houden Nederland mooi.

Bekijk wat het lidmaatschap inhoudt