Campagnes

Vlaggen OnderhoudNL_1024x350

Campagnes

Campagnes

Met diverse campagnes zorgt OnderhoudNL ervoor dat de herkenbaarheid van de OnderhoudNL-bedrijven wordt vergroot bij opdrachtgevers zoals particuliere woningeigenaren, verenigingen van eigenaren, corporaties etc. Bekijk hieronder welke OnderhoudNL-campagnes er momenteel lopen.

Vooruit_metdienieuwecampagne_all_700x240

Winterschilder (particuliere markt)

Als lid van OnderhoudNL kunt u uw bedrijf nu exclusief in de markt zetten als De Winterschilder. Het compleet nieuwe eigentijdse logo én de promotiematerialen zijn beschikbaar, alleen voor leden. Benut deze kans en sluit aan bij de landelijke campagne die OnderhoudNL voor u voert tot februari 2021: online én op televisie. 
Naar de 'Winterschilder'

 

 

Jaarrond Onderhoud (corporaties)

Er is een nieuwe campagne met een urgente boodschap richting woningcorporaties om hen de voordelen van jaarrond onderhoud te laten zien. En om hen te motiveren daar in 2021 mee te beginnen. De campage is in december 2020 gelanceerd in belangrijke vakbladen, op Linkedin en via een persoonlijke boodschap richting de doelgroep. 
Naar 'Jaarrond Onderhoud'


De waarde van glas (architecten en aanemers)

Met de nieuwe campagne 'De waarde van glas' vergroten we de zichtbaarheid van glaszetters en glashandels onder aannemers en architecten. Bijzonder aan deze campagne is dat er maandelijks nieuw promotiemateriaal beschikbaar is voor uw bedrijf om zelf in te zetten op uw website en social media.
Naar 'De waarde van glas'


#onderhoudkandoor (particuliere- en zakelijke markt)

OnderhoudNL heeft haar lopende campagne ‘Klaar voor de toekomst’ aangepast aan de huidige situatie rondom het Coronavirus. Daar waar de campagne schilders, corporaties en woningeigenaren eerder stimuleerde om duurzamer te denken én te doen is dat veranderd in de nu noodzakelijke boodschap: en hashtag: #Onderhoudkandoor.
Naar '#onderhoudkandoor'

 

Het voorlopig energielabel van uw woning kan beter! (huizenbezitters)

Vanaf het moment dat de overheid vijf miljoen huishoudens een voorlopig energielabel gaf om hen aan te sporen tot energiebezuiniging, haakte OnderhoudNL daar gelijk op in. Hoe? Met een grootschalige energielabelcampagne om alle huiseigenaren erop te wijzen dat OnderhoudNL-bedrijven dé vakspecialisten bij uitstek zijn om woningen nog energiezuiniger te maken.
Naar 'Verbeter uw energielabel'

Marc Bouvier_800x450

Marc Bouvier

Communicatie
0182 - 556 125 | Stuur mij een e-mail

Martin Hoogerwaard_800x450

Martin Hoogerwaard

Marketing
06 43 02 45 43 | Stuur mij een e-mail

Kantoortijden

OnderhoudNL is op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur.

Promotiemateriaal

Belangrijk is dat ú als lid ook daadwerkelijk laat zien dat u OnderhoudNL-lid bent! Daarmee vergroten we samen de herkenbaarheid van de OnderhoudNL-bedrijven in de markt. 

OnderhoudNL-campagnes

Uitgelicht

Uitgelicht Campagne Waarde van glas_1024x606

Nieuwe promotiecampagne brengt veelzijdigheid glas in beeld

De glasbranche wil zichzelf steviger profileren als veelzijdige en innovatieve sector. OnderhoudNL sector Glas en Vakgroep Glas van Bouwend Nederland hebben daarom samen de promotiecampagne ‘De waarde van glas’ ontwikkeld. Alle facetten van glas krijgen in deze campagne aandacht. Voor de aangesloten leden is kant-en-klare content ontwikkeld om te delen via eigen kanalen.

U leest het in OnderhoudNL Magazine

Word nu een jaar lang gratis lid!

Samen komen wij deze crisis door

De coronacrisis zorgt voor veel onzekerheid en raakt ook onze sector. Niet alleen nu, maar vooral straks. Wij gaan u zo goed mogelijk helpen deze crisis te overwinnen en daarom kunt u nu 1 jaar lang gratis proeflid worden van OnderhoudNL.

Meld u nu aan!