Special Communicatie ‘Zeggen wat je doet en doen wat je zegt’ Special Communicatie Goede communicatie is essentieel voor de continuïteit van uw bedrijf. Richting opdrachtgevers om bijvoorbeeld nieuw werk binnen te halen en om bestaande relaties te behouden en te verstevigen. Maar ook richting uw eventuele medewerkers. Met een duidelijke boodschap en een heldere manier van communiceren, zorgt u voor een positieve werksfeer en een sterk intern merk. Maar welke boodschap wilt u precies overbrengen, wat wilt u ermee bereiken en hoe pakt u dat aan? In onze gloednieuwe ‘Special Communicatie’ leest u meer over het hoe en waarom van communicatie. Hoe u aansluit op de klantreis en welke effectieve middelen er zijn om uw merk te versterken. Special downloaden Download de special en u kunt direct aan de slag met de handige checklists en contentkalender. Maak ook gebruik van de ervaringen die collega-ondernemers hebben opgedaan bij het bouwen aan een sterk merk. De Special Communicatie is ontwikkeld door OnderhoudNL Schilders. Als lid van OnderhoudNL kunt u deze uitgave (na inloggen) kosteloos downloaden. Download onze Special Communicatie Hulpmiddelen Maak bij de Special Communicatie ook vooral gebruik van de volgende hulpmiddelen: Werkopnameformulier: Formulier dat gebruikt kan worden voor de opname van een werk en is de basis voor de offerte. Modelbrief aanbod meerjarenonderhoud (MJOP): Brief voor de opdrachtgever waarin de verschillende mogelijkheden voor meerjarenonderhoud worden toegelicht. Schema meerjarenonderhoud (MJOP): Excel-bestand waarmee eenvoudig en overzichtelijk een meerjarenonderhoudsschema kan worden opgesteld. HIER Deze tool biedt ondersteuning bij het uitvoeren van lokale marketingactiviteiten. U ziet welke media u kunt inzetten in uw servicegebied, maar u krijgt ook inzicht in de sociaaldemografische data van de regio. Potcast Martijn Verspeek Laat u inspireren door Martijn Verspeek. Hij draait een zeer succesvol installatiebedrijf op één regel: alleen maar werken voor en met fans. In deze podcast geeft hij een openhartig kijkje in zijn keuken. Burenmailing: Informeer de buurt waar u als schildersbedrijf aan het werk bent over uw diensten. En nodig hen uit voor een vrijblijvend advies met deze burenmailing.