Klaar voor de toekomst

Vlaggen OnderhoudNL_1024x350

Klaar voor de Toekomst: #Onderhoudkandoor

OnderhoudNL heeft haar lopende campagne ‘Klaar voor de toekomst’ aangepast aan de huidige situatie rondom het Coronavirus. Daar waar de campagne schilders, corporaties en woningeigenaren eerder stimuleerde om duurzamer te denken én te doen is dat veranderd in de nu noodzakelijke boodschap: en hashtag: #Onderhoudkandoor.

campagne-onderhoudkandoor_1024x350

Continuïteit onderhoudsbedrijven waarborgen

Zeker in het voorjaar en de zomer wordt veel onderhoudswerk buiten uitgevoerd. Onderhoudsbedrijven zijn daarnaast al gewend om met persoonlijke beschermingsmiddelen te werken. OnderhoudNL roept via de lopende campagne scholen, consumenten en zakelijke opdrachtgevers op om het werk juist nu door te laten gaan. Zodat de continuïteit van de onderhoudsbedrijven gewaarborgd wordt. Dit alles uiteraard binnen de richtlijnen van het RIVM en het Protocol Veilig Doorwerken in de bouw, waaraan OnderhoudNL heeft meegewerkt.

Zelf inhaken op de campagne als OnderhoudNL-lid

De campagne wordt gevoerd via social media maar ook de OnderhoudNL-leden zelf kunnen inhaken op de campagne. In het grijze blok 'downloads' op deze pagina kunt u de promotiematerialen downloaden die u als OnderhoudNL-lid kunt inzetten richting uw opdrachtgevers en zelf kunt delen op LinkedIn, Instagram en Facebook. Gebruik daarbij altijd de hashtag #onderhoudkandoor. Er zijn materialen voor diverse opdrachtgevers zoals scholen, kantoren en woningen. Inmiddels is het aantal opdrachtgevers uitgebreid met verenigingen van eigenaren, sportcomplexen, musea, hotels en vakantieparken, bruggen en theaters  

Download direct de posts voor social media

Voor de verschillende doelgroep zijn er afbeeldingen om te plaatsen op social media. Hieronder kunt u de bestanden downloaden (zip-bestanden).

OnderhoudNL bedankt sector op TV en radio

Met de tijdelijke  OnderhoudNL-campagne #onderhoudkandoor worden tegelijkertijd de schilders- en onderhoudsbedrijven bedankt voor het veilig doorwerken volgens de RIVM-richtlijnen tijdens de Coronacrisis. Hiervoor maakt OnderhoudNL onder andere gebruik van de door de STER ter beschikking gestelde ‘corona-zendtijd’ op de radio en televisie. Wanneer de tv-spotjes worden uitgezonden is te zien het uitzendschema. U kunt ook de speciale radiospotjes #onderhoudkandoor beluisteren.

Bekijk de video en bereik zoveel mogelijk opdrachtgevers door deze te delen op uw eigen (social) media. Gebruik daarbij altijd de hashtag #onderhoudkandoor.

Martin Hoogerwaard_800x450

Martin Hoogerwaard

Marketing
06 43 02 45 43 | Stuur mij een e-mail

Download promotiemateriaal #onderhoudkandoor

campagne-onderhoudkandoor_1024x350.jpg

Promotiemateriaal

Belangrijk is dat ú als lid ook daadwerkelijk laat zien dat u OnderhoudNL-lid bent! Daarmee vergroten we samen de herkenbaarheid van de OnderhoudNL-bedrijven in de markt. 

OnderhoudNL-campagnes

Nieuws

Meer nieuws

Word nu een jaar lang gratis lid!

Samen komen wij deze crisis door

De coronacrisis zorgt voor veel onzekerheid en raakt ook onze sector. Niet alleen nu, maar vooral straks. Wij gaan u zo goed mogelijk helpen deze crisis te overwinnen en daarom kunt u nu 1 jaar lang gratis proeflid worden van OnderhoudNL.

Meld u nu aan!