Nieuws_1024x175

Belangrijke besluitvorming tijdens Algemene Ledenvergadering 21 november

Op dinsdag 21 november vindt de digitale Algemene Ledenvergadering van OnderhoudNL plaats. Er staat dit jaar, naast de gebruikelijke financiële en bestuurszaken, ook een aantal belangrijke zaken op de agenda die u als ondernemer zowel persoonlijk als bedrijfsmatig raken.

ALV 2023 - OnderhoudNL - 1024x606

Zoals de nieuwe pensioenregeling die gepresenteerd wordt door Dick Vis, de voorzitter van het bestuur van ons Bedrijfstakpensioenfonds Schilders, de sectorplannen voor 2024 en de presentatie van de resultaten tot nu toe van de landelijke campagne ‘Wij onderhouden van Nederland’. Laat uw stem horen en stel uw vragen vooraf. Meld u hier aan voor de online ALV op 21 november om 16.00 uur.

Microsoft Teams

Alle leden van OnderhoudNL krijgen een uitnodiging via de mail. De digitale ALV wordt (via Microsoft Teams) uitgezonden vanuit ons kantoor in Waddinxveen. Daar hebben we een speciale studio van waaruit ook de webinars worden uitgezonden. De presentatie van de ALV is in handen van voorzitter Henk den Boer en directeur Okke Spruijt.

Exclusief voor leden

Na aanmelding krijgt u enkele dagen vóór de vergadering een link toegezonden zodat u op 21 november kunt deelnemen. De ALV is een besloten bijeenkomst en alleen voor leden (directeur/eigenaar/management/bedrijfsleider) van OnderhoudNL. Aanmelding en toegang tot de online-vergadering gaat op naam en e-mail en is strikt persoonlijk.

Vooraf vragen stellen

Binnenkort worden alle vergaderstukken online gezet en kunt u deze hier downloaden. Om de Algemene Ledenvergadering kort en zakelijk te houden, kunt u uw vragen over de vergaderstukken van tevoren aan ons stellen en beantwoord krijgen. Stuur uw vragen vóór 20 november in via dit formulier. Uiterlijk 20 november mailen wij u een overzicht van die vragen met de antwoorden.

Aanmelden ALV 21 november 2023