Wordt uw factuur niet betaald? Schakel kosteloos de incassohulp van OnderhoudNL in
Wordt uw factuur niet betaald? Schakel kosteloos de incassohulp van OnderhoudNL in
De klant voor wie u uw best heeft gedaan, betaalt uw factuur niet. Wat nu? Wij ondersteunen u als lid van OnderhoudNL graag kosteloos met het versturen van twee incassobrieven. Vaak betaalt de klant daarna direct, zodat u verdere kosten of een langslepend geschil kunt voorkomen.
Verschillende oorzaken
Iedere ondernemer heeft wel eens met klanten te maken die hun factuur niet op tijd betalen. Dat kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld omdat de klant niet tevreden is met de geleverde kwaliteit of omdat hij het niet eens is met de kosten voor meerwerk.
Voorkom een langslepend geschil
Dan is het verstandig om snel actie te ondernemen en er door een derde naar te laten kijken. Zo voorkomt u een langslepend geschil. In veel situaties bieden de toegepaste algemene voorwaarden van OnderhoudNL uitkomst. Hierin zijn veel zaken vastgelegd.
Kosteloos twee incassobrieven
Geeft uw klant na het versturen van de factuur niet thuis? Neem ook in deze situatie contact op met Ledenadvies. Wij helpen u graag en versturen kosteloos twee incassobrieven voor u. De ervaring leert dat de klant in veel gevallen direct betaalt, zodat verdere kosten worden voorkomen.
Juridisch advies
Wanneer uw klant ook na twee aanmaningsbrieven van OnderhoudNL niet betaalt, kunt u als lid tegen een gereduceerd uurtarief onze juridische partner Fyner inschakelen. De ervaren juristen van Fyner helpen u bij het oplossen van juridische kwesties. Zij zijn onze partner voor doorverwijzing van juridische problemen van leden wanneer onze gratis eerstelijns advisering ontoereikend is.
Meer over de incassohulp van OnderhoudNL