Beroep glaszetter zichtbaar door succesvolle online campagnes Beroep glaszetter zichtbaar door succesvolle online campagnes 16-03-2023 Bijna een miljoen Nederlanders hebben gezien wat het beroep glaszetter bij een OnderhoudNL-bedrijf inhoudt. Dat is het resultaat van een online campagne die we afgelopen half jaar hebben ingezet. Met dank aan de bedrijven die hieraan hebben meegewerkt en de tientallen leden die hun eigen wervingsvideo hebben ingezet. Dit project is mogelijk gemaakt door uw jaarlijkse bijdrage aan de Stichting Bedrijfstakheffing. Flink aanwezig op Instagram en TikTok Het beroep glaszetter wordt naast schilder ook als kansrijke beroep gezien in meerdere onderzoeken. Het is belangrijk dat we bij die doelgroep zichtbaar zijn en blijven. Daarom zijn de video's ingezet rondom online programma's zoals StukTV en op populaire social media kanalen Instagram en TikTok. Uiteindelijk zagen bijna een miljoen jonge mannen en vrouwen de advertenties. Waarbij er vooral gericht is op de leeftijdscategorie 15-40 jaar. Een paar leuke feitjes: Op Youtube alleen al werd de video meer dan 2.000 uur bekeken Ruim 2.000 mensen bezochten de campagnepagina in deze periode werd er op Google vaker gezocht op 'vacature glaszetter' en 'opleiding glaszetter' Het vak glaszetter zal ook goed zichtbaar zijn in onze imagocampagne die dit jaar start Eigen bedrijfsvideo voor werven glaszetters Er staan momenteel veel vacatures voor glaszetter open bij onderhoudsbedrijven. Om onze leden een handje te helpen bij het werven, hebben we een eigen bedrijfsvideo beschikbaar. Dat is een gepersonaliseerde variant van de campagnevideo met eigen bedrijfslogo en werken-bij-pagina. Deze is beschikbaar voor alle OnderhoudNL-leden die op zoek zijn glaszetters of een interne opleiding aanbieden. Vraag hier een eigen bedrijfsvideo aan