Sabine Hazebroek sinds 1 juli aan de slag bij OnderhoudNL als allround administratief medewerkster Sabine Hazebroek sinds 1 juli aan de slag bij OnderhoudNL als allround administratief medewerkster 07-07-2025 Op dinsdag 1 juli 2025 is Sabine Hazebroek het OnderhoudNL-team komen versterken. Sabine gaat een aantal financiële taken uitvoeren ter ondersteuning van onze financieel manager Faisel Kanhai. Daarnaast helpt zij de binnendienst van OnderhoudNL met onder andere receptiewerkzaamheden en het beheren van de ledenadministratie. Ervaring Sabine woont in Waddinxveen en heeft ruim twintig jaar werkervaring in diverse functies bij voornamelijk commerciële bedrijven. Zo is ze bijvoorbeeld backoffice medewerker geweest bij een sanitairgroothandel, klantenservicemedewerker bij meubelbedrijven, VvE-beheerder bij een VvE-beheerkantoor en heeft ze in diverse (financieel) administratieve functies gewerkt bij een aantal bouwbedrijven. Bijdragen aan het grotere geheel Sabine is enthousiast over haar nieuwe uitdaging. “Ik heb een heel divers takenpakket binnen OnderhoudNL. Denk aan het ondersteunen van collega’s, het houden van overzicht tot ervoor zorgen dat processen efficiënt verlopen. Wat ik het leukste vind? De samenwerking met verschillende teams en het gevoel dat je echt iets bijdraagt aan het grotere geheel.” Contact Sabine is bij OnderhoudNL bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 16.00 uur via telefoonnummer 088-0188 101 of per e-mail: s.hazebroek@onderhoudnl.nl. Kent u onze andere medewerkers al? Bekijk hier het overzicht