Vier inspirerende workshops over afstemmen personeelsbeleid op persoonlijke levensfase van medewerkers
Vier inspirerende workshops over afstemmen personeelsbeleid op persoonlijke levensfase van medewerkers
Om iedere medewerker gedurende zijn of haar werkende leven vitaal, gemotiveerd en inzetbaar te houden, is het belangrijk dat de werkgever rekening houdt met de levensfase waar de medewerker in zit. Bij levensfasebewust personeelsbeleid gaat het niet zozeer om de leeftijd van de medewerker, maar meer om zijn of haar thuissituatie. Kom naar één van onze vier inspirerende bijeenkomsten over levensfasebewust personeelsbeleid die we samen met Susag organiseren in vier regio’s door heel Nederland.
Starter, kinderen of carrière
Medewerkers kunnen op verschillende leeftijden in een bepaalde levensfase belanden. Een 40-jarige kan bijvoorbeeld een starter zijn op de arbeidsmarkt omdat hij nooit eerder heeft gewerkt. Maar het kan ook een medewerker zijn die net zijn eerste huis koopt en een gezin met kleine kinderen heeft. Andere voorbeelden zijn medewerkers die mantelzorg verlenen of die fysiek zwaar werk niet meer aankunnen. Maar het kan ook gaan om medewerkers die weinig energie in privézaken hoeven te stoppen en zich graag verder willen ontwikkelen.
Ontdek de mogelijkheden
Door aandacht te besteden aan de verschillende levensfases waarin uw medewerkers zich bevinden, creëert u als schilders- en onderhoudsbedrijf een werkomgeving waarin medewerkers zich gehoord en gewaardeerd voelen. Denk bijvoorbeeld aan een medewerker die eerder naar huis mag om de kinderen van het kinderdagverblijf te halen. Dit vergroot hun tevredenheid en betrokkenheid en bevordert de duurzame inzetbaarheid en productiviteit. Zo bouwt u aan uw team en aan een succesvolle toekomst van uw bedrijf.
Interactieve sessies
Samen met SUSAG organiseren we dit jaar in vier regio’s door heel Nederland interactieve sessies over levensfasebewust personeelsbeleid, afgestemd op onze branche. De bijeenkomsten worden verzorgd door Insector en bieden praktische inzichten, concrete tools en waardevolle voorbeelden van collega-bedrijven. De sessies zijn vooral interessant voor hr-managers en directie.
Waarom deelnemen?
- Ontvang direct toepasbare inzichten en tools
- Leer van succesverhalen van collega’s in de branche
- Werk samen aan oplossingen die passen bij uw bedrijf
- Ontmoet andere ondernemers en deel ervaringen
Waar en wanneer?
De eerste twee bijeenkomsten zijn in februari:
De bijeenkomsten starten om 16.00 uur en duren tot 20.00 uur. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
Aanmelden voor de bijeenkomsten op 19 of 27 februari