Vergroot uw zichtbaarheid als glaszetbedrijf met onze uitgave Communicatiemiddelen Glas
Vergroot uw zichtbaarheid als glaszetbedrijf met onze uitgave Communicatiemiddelen Glas
Om in beeld te zijn én te blijven bij uw relaties, opdrachtgevers en binnen uw netwerk in de onderhoudsbranche, hoort ook het regelmatig plaatsen van online berichten. Of het nu op uw website is of op uw social mediakanalen: regelmatig een bericht of foto plaatsen vergroot uw zichtbaarheid. Graag helpen wij u met een aantal voorbeeldberichten.
Leuke berichten
Niet elk bedrijf heeft een medewerker in dienst die gespecialiseerd is in het schrijven van leuke berichten voor op de website of social media. Vaak doet u dat als ondernemer er zelf ‘maar even bij’. Om u te helpen hebben we een uitgave 'Communicatiemiddelen Glas' beschikbaar met daarin allerlei berichten, foto’s en video’s die u rechtenvrij mag gebruiken en zelf kunt inzetten.
Promotiecampagne
Het communicatiemateriaal komt uit de promotiecampagne ‘De Waarde van Glas’, die OnderhoudNL samen met Bouwend Nederland Vakgroep Glas heeft ontwikkeld. Alle facetten van glas krijgen in deze campagne aandacht. Het doel is de zichtbaarheid van glaszettende bedrijven en glashandels onder opdrachtgevers, aannemers en architecten vergroten.
De waarde van glas
De campagne is erop gericht om opdrachtgevers, aannemers en architecten al in een vroeg stadium van een bouw- of renovatieproject na te laten denken over de waarde van glas. Van praktische toepassingen zoals veiligheid, isolatie en geluid, tot aan design en comfort. Met daarin ook aandacht voor toepassingen van glas in de gebouwde omgeving.
Zelf aan de slag
Alles uit deze uitgave mag u rechtenvrij inzetten op uw website en op uw social mediakanalen. Denk bijvoorbeeld aan een artikel over de voordelen van veiligheidsglas dat u kunt plaatsen op uw website. Of een kort bericht over een veelgestelde vraag voor social media of LinkedIn. Er zijn ook diverse video’s beschikbaar.
Download hier de uitgave ‘Communicatiemiddelen Glas’ (exclusief voor leden)