Doe de Quickscan Klantfocus: sluit uw bedrijfsstrategie nog aan op de markt waarin u actief bent? Doe de Quickscan Klantfocus: sluit uw bedrijfsstrategie nog aan op de markt waarin u actief bent? 04-07-2024 Als ondernemer is het goed om af en toe eens afstand te nemen van de dagelijkse praktijk en de focus op uw bedrijfsstrategie te leggen. Wat kan beter? Sluit uw strategie nog aan bij de veranderende omgeving waarin uw bedrijf actief is? En hoe kunt u gerichter inspelen op veranderende klantwensen? U krijgt de antwoorden met de QuickScan Klantfocus van OnderhoudNL. Bewuste keuzes maken Veranderende klantwensen zijn steeds vaker gericht op gemak, ontzorgen en toenemende aandacht voor duurzaamheid, circulariteit en onderhoudskosten voor de lange termijn. Ook de uitvraag bij aanbestedingstrajecten wordt complexer en veelomvattender. Als ondernemer in de schilders- en onderhoudsbedrijfstak zult u daarom bewuste keuzes moeten maken door uzelf de vraag te stellen: ‘Waar wil ik me op focussen (de propositie) en vervolgens onderscheidend in zijn? En wat betekent dit voor mijn organisatie?’ Hoe werkt het? Tijdens een persoonlijk gesprek bij u op kantoor, zoekt u aan de hand van een aantal vragen naar verdieping. Daarbij worden ook de strategie van uw bedrijf en de diverse klanten waar uw bedrijf zich op richt doorgenomen. Op basis van dit gesprek stellen de adviseurs van OnderhoudNL Partner Insector een maatwerkadviesrapport op. Extra handvatten In dit adviesrapport staat naast een algemene beschouwing over de strategie, ook beschreven welke concepten passen bij de specifieke klantgroep waar uw bedrijf zich op richt. Zo krijgt u extra handvatten die u ondersteunen bij het vinden van de juiste klantfocus. Na aanmelden nemen de adviseurs van Insector contact met u op voor het maken van een afspraak. Bent u lid van OnderhoudNL Schilders? Dan kunt u de quickscan kosteloos laten uitvoeren. Eerdere deelnemers zijn enthousiast: 'Goed om met iemand van buiten het bedrijf over strategische keuzes te kunnen spiegelen'. Meer informatie over en aanmelden voor de Quickscan Klantfocus