Onderhoud aan uw klantrelatie
Bereik meer resultaat en plezier met een klantgerichte aanpak
Enthousiaste klanten, die ambassadeur zijn van uw bedrijf, wie wil dat nu niet? Ze komen vaker terug, leveren meer omzet op én maken het werk leuker. Of het nu een particuliere of zakelijke relatie is, laat klanten merken dat ze ertoe doen. Leer hoe u het verschil kunt maken in deze praktijkgerichte training.
Wat leert u?
Leren is vooral ook doen. U gaat dan ook aan de slag met situaties die u in de praktijk tegenkomt. U krijgt daarbij tips en advies van een trainingsacteur. De theorie die wordt behandeld, kunt u direct toepassen in uw dagelijks werk. Op het programma staan de volgende onderwerpen:
- klantgericht handelen, waarom is dat zo belangrijk?
- welke typen klanten zijn er en hoe gaat u daarmee om?
- hoe komt u voor uzelf op en blijft u toch klantvriendelijk?
- hoe gaat u om met klachten en bezwaren?
- hoe brengt u slecht nieuws?
- hoe vertegenwoordigt u uw bedrijf goed?
Na deze training...
- heeft u snel inzicht in welk type klant u voor u hebt en hoe u deze het best kunt benaderen
- kunt u uw klangerichte houding kiezen
- weet u welke vaardigheden de klant waardeert
- weet u hoe u klanten fan maakt van uw bedrijf en waarom dat nodig is
Maatwerk en incompany
Niet ieder bedrijf is hetzelfde. Daarom passen we onze trainingen graag aan uw behoeften aan. Meer weten over maatwerk of incompanytrainingen? Neem contact op met OnderhoudNL Trainingen.
Op onze trainingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.