Onderhoud aan uw klantrelatie

Bereik meer resultaat en plezier met een klantgerichte aanpak

Enthousiaste klanten, die ambassadeur zijn van uw bedrijf, wi wil dat nu niet? Ze komen vaker terug, leveren meer omzet op én maken het werk leuker. Of het nu een particuliere of zakelijke relatie is, laat klanten merken dat ze ertoe doen. Leer hoe u het verschil kunt maken in deze praktijkgerichte training.

iStock-1203814636 1024 x 606

Wat leert u?

Leren is vooral ook doen. U gaat dan ook aan de slag met situaties die u in de praktijk tegenkokmt. U krijgt daarbij tips en advies van een trainingsacteur. De theorie die wordt behandeld, kunt u direct toepassen in uw dagelijks werk. Op het programma staan de volgende onderwerpen:

  • klantgericht handelen, waarom is dat zo belangrijk?
  • welke typen klanten zijn er en hoe gaat u daarmee om?
  • hoe komt u voor uzelf op en blijft u toch klantvriendelijk?
  • hoe gaat u om met klachten en bezwaren?
  • hoe brengt u slecht nieuws?
  • hoe vertegenwoordigt u uw bedrijf goed?

Na deze training...

  • heeft u snel inzicht in welk type klant u voor u hebt en hoe u deze het best kunt benaderen
  • kunt u uw klangerichte houding kiezen
  • weet u welke vaardigheden de klant waardeert
  • weet u hoe u klanten fan maakt van uw bedrijf en waarom dat nodig is

Blok Onderhoud aan uw klantrelatie - data

Data en inschrijvingen

Datum
Locatie
Tijd
11-11-2021
Nieuwegein
-

Data en inschrijvingen

Op dit moment zijn er geen data bekend. Vul onderstaande gegevens in en we houden u hiervan op de hoogte.

Maatwerk en incompany

Niet ieder bedrijf is hetzelfde. Daarom passen we onze trainingen graag aan uw behoeften aan. Meer weten over maatwerk of incompanytrainingen? Neem contact op met Gerrie van der Breggen.

gerrie

Gerrie van der Breggen

Trainingen
0182 - 556 126 | Stuur mij een e-mail

Praktische informatie

Duur
1 dag van 08.30 tot 16.00 uur

Aantal deelnemers
6 - 10

Voor wie?
Medewerkers die dagelijks met klanten te maken heeft. Van de schilder/glaszetter die bij de particulier thuis komt, tot de projectleider die voor een woningcorporatie planmatig onderhoud begeleidt.

Voorbereiding
Geen

Leervorm
Klassikaal oefenen met een trainingsacteur

Investering per deelnemer

Leden OnderhoudNL: €365

Niet- of aspirant-leden OnderhoudNL €455

Alle prijzen zijn exclusief 21% btw

Volg deze training met 100% subsidie vanuit Mijn Carrière.

OnderhoudNL Magazine

Uitgelicht Traning Maak een fan van je klant_1024x606.jpg

OnderhoudNL Traningen heeft een nieuwe training toegevoegd aan haar aanbod: 'Maak een fan van uw klant'. Klantgericht werken staat daarin centraal. Het is een eendaagse training onder het motto 'leren is vooral ook doen'. Maar wat leer je dan precies. En hoe gaat dat in zijn werk? We vroegen het aan trainer Dick Nijman.

Lees het volledige artikel