Nieuws_1024x175

Glaszetten en renovatie populair op wijonderhoudenvan.nl

Glaszetten en renovatie populair op wijonderhoudenvan.nl

De campagne Wij onderhouden van Nederland is sinds 1 juni dit jaar zichtbaar in heel Nederland. Ook deze maand zijn de spotjes weer te horen op de bekende radiostations, zijn billboards langs snelwegen roodgekleurd en komen de verhalen van de 6 modellen voorbij op social media. Wat opvalt is dat werkzoekenden vooral geïnteresseerd zijn in de vacatures voor glaszetter, allround onderhoudsmedewerker en schilder en dat het liefste doen bij renovatieprojecten of monumentaal erfgoed.

dit zijn de 6 gezichten van wij onderhouden van Nederland - OnderhoudNL

Samen voor een sterke branche

Wij onderhouden van Nederland is de campagne voor de onderhoudsbranche voor de komende jaren. Daarmee versterken we ons imago als branche met duizenden bedrijven die werken aan het mooi maken en verduurzamen van Nederland. Via het platform wijonderhoudenvan.nl kunnen werkzoekenden reageren op vacatures die leden aanbieden. Eigenaren van vastgoed (van particulieren tot aan woningcorporaties) vinden op het platform een professioneel bedrijf die hen helpt bij o.a. schilderwerk, glaszetten of renovaties. Vacatures en werkzaamheden kunt u zelf eenvoudig aan- en uitvinken in MijnOnderhoudNL. Al 143 bedrijven hebben dit gedaan.

Billboards langs snelwegen

In oktober en november zijn de bekende spotjes met Jack Wouterse te horen op de bekende radiostations en worden advertenties met de 6 verschillende modellen Rik, Sayna, Hayal, Carien, Rob en Tom getoond op social media, bekende nieuwssites, Youtube en bij schermen in winkelcentra en tankstations. Nieuw is dat de campagne ook wordt getoond op grote billboards langs snelwegen.

vink vacatures aan - mijnonderhoudnl.jpg

Hulpmiddelen voor leden

Campagne voeren doen we samen. Daarom hebben we voor alle leden verschillende promotiematerialen klaar staan om zelf in zetten. Van social media pakketjes tot het bedrukken van bouwhekdoeken met uw eigen logo. Daarnaast voeren we aanvullende campagnes, zoals Wij onderhouden van Monumenten in september jl. en gaan we volgende week van start met de Winterschilder-campagne: Wij onderhouden van Nederland - ook in de winter. Zelf een idee voor de campagne? Deel het met ons per e-mail naar communicatie@onderhoudnl.nl

Bezoek de campagnewebsite
Martin Hoogerwaard_800x450

Martin Hoogerwaard
Marketing & Communicatie

06 - 59 80 45 26 | Stuur mij een e-mail

Volg ons op social media:

Aanmelden nieuwsbrief

Nieuws

Meer nieuws

Word ook lid

Profiteer direct van kortingen, tools, informatie en onze lobby om nog slimmer te ondernemen. Samen zijn we een sterke sector van ondernemers en vakmensen. Wij houden Nederland mooi.

Bekijk wat het lidmaatschap inhoudt