Na de start van de landelijke campagne met dagelijks tientallen radiospotjes, worden OnderhoudNL Garantiebedrijven de komende weken onder de aandacht gebracht op social mediakanalen.
Vanaf 14 oktober voert OnderhoudNL de landelijke campagne ‘Klaar voor de toekomst’ waarmee het merk OnderhoudNL op een prikkelende en inspirerende manier op de kaart zal worden gezet. Deze nieuwe campagne stimuleert schilders, corporaties en woningeigenaren (etc.) om duurzamer te denken én te doen. De verschillende doelgroepen worden aangesproken, zowel de vakman (lid of geen lid), de woningeigenaar en de corporatie, en aangespoord tot duurzame actie. OnderhoudNL neemt het voortouw in de verduurzaming van Nederland en is dé specialist in duurzaam onderhoud.
Tot medio november wordt de campagne verder uitgedragen op social media
Van 14 tot en met 20 oktober was er dagelijks en elk uur een radiospotje te horen van OnderhoudNL Garantie, waarin de luisteraars aangespoord worden om te kiezen voor ‘kwaliteit, vakmanschap en vertrouwen’ en dus voor een OnderhoudNL Garantiebedrijf. Er is als startmoment speciaal voor het medium radio gekozen omdat radio het meest geconsumeerd wordt door alle doelgroepen en radio een goede aanjager is voor online zoekgedrag. Tot medio november wordt de landelijke campagne nu verder uitgedragen via YouTube, Facebook/Instagram en LinkedIn. Voor meer informatie over de campagne kunt u terecht op onze campagnepagina.
Doelgroep
Belangrijk bij de campagne ‘Klaar voor de toekomst’ is dat ú als OnderhoudNL Garantie-deelnemer ook daadwerkelijk laat zien dat u een OnderhoudNL Garantie-bedrijf bent! Daarmee vergroten we samen de herkenbaarheid van het merk OnderhoudNL Garantie, zullen opdrachtgevers vaker op de website van OnderhoudNL Garantie terecht komen en weten opdrachtgevers u daardoor via onze zoekmachine sneller te vinden! OnderhoudNL Garantiebedrijven kunnen, na inloggen op de webshop, bedrijfswagenstickers, vlaggen en ander promotiemateriaal bestellen.