Inloggen

HeaderMijnprofiel

Exclusief voor OnderhoudNL-leden

Voer uw inloggegevens in

Inloggen

Veel downloads zijn exclusief voor leden van OnderhoudNL. Log daarom hier in, zodat u direct toegang heeft tot alle informatie. Heeft u problemen met inloggen? Kijk dan onderaan deze pagina voor tips.

Alle directies van hoofdvestigingen die OnderhoudNL-lid zijn, hebben per post een activatiecode ontvangen om nieuwe inloggegevens op te vragen voor deze nieuwe site. Bent u medewerker? Dan heeft u eerst toestemming nodig van uw directeur. Zij kunnen via Mijn profiel een inlog voor u regelen.

team_communicatie

Ondersteuning website

Redactie & techniek
0182 - 556 134 | Stuur een e-mail

Uw persoonlijke profielpagina

Als u inlogd bent dan ziet u rechtsboven 'Mijn profiel' verschijnen. Wanneer u daar op klikt, dan komt u op uw eigen persoonlijke profielpagina.

Dat is een pagina waar u uw eigen gegevens kunt inzien en wijzigen. Denk dan aan het wijzigen van uw gebruikersnaam of wachtwoord of het bekijken voor welke bijeenkomsten u zich heeft aangemeld.

Ook kunt u daar uw nieuwsbriefabonnementen beheren en andere zaken instellen.

Zorg dat uw gegevens altijd up-to-date zijn, op die manier kunnen wij u van de juiste informatie voorzien. 

Meest gestelde vragen over inloggen

Heeft u problemen bij het inloggen? Wij helpen u graag alvast op weg met antwoorden op deze vragen:

Ik heb (nog) geen brief ontvangen als directeur / eigenaar (hoofdvestiging)
Neem contact met ons op en wij sturen u zo spoedig mogelijk de inloggegevens toe.

Mijn inlog werkt niet (meer), wat nu?

Inloggegevens van de vorige website zijn niet meer geldig. De nieuwe zijn namelijk persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Bent u uw nieuwe inloggegevens kwijt, dan kunt u deze hier opnieuw opvragen.

Waarom zijn de inloggegevens nu persoonlijk?
U heeft voortaan een persoonlijke profielpagina, waarop u allerlei zaken kunt instellen zoals nieuwsbriefabonnementen, zakelijke persoonsgegevens en instellingen voor uw bezoek aan onze site.

Waarom moet ik soms toch opnieuw inloggen?
Vergeet in ieder geval niet de de optie "Onthouden" aan te vinken bij het inloggen. Daarnaast zijn er vele andere mogelijke oorzaken, waar wij geen invloed op hebben. Denk hierbij aan (voor)geïnstalleerde software (pop-up blockers, privacyfilters, firewalls, virusscans, veiligheidsbeleid bedrijfsnetwerk) of instellingen op uw apparaat die uw zogenaamde cookies (het "onthoudbestandje") ongemerkt periodiek opruimen of zelfs blokkeren. Heeft u alles geprobeerd maar moet u toch nog steeds opnieuw inloggen? Neem dan contact op met uw systeembeheerder.

Ik heb nog een vraag

Word nu een jaar lang gratis lid!

Profiteer van onze kennismakingsaanbieding

Wij geven u nu een jaar lang gratis én vrijblijvend het OnderhoudNL proeflidmaatschap!

U betaalt gedurende een jaar na aanmelding geen contributie en bedrijfstakheffing. Het lidmaatschap stopt automatisch na een jaar. U wordt tijdens uw proeflidmaatschap door ons benaderd met informatie over verlenging.

Meld u nu aan!

OnderhoudNL Partners