Campagne 'De waarde van glas'

Vlaggen OnderhoudNL_1024x350

De waarde van glas - campagne voor glasbedrijven

De waarde van glas - campagne voor glasbedrijven

Met de nieuwe campagne 'De waarde van glas' vergroten we de zichtbaarheid van glaszetters en glashandels onder aannemers en architecten. Bijzonder aan deze campagne is dat er maandelijks nieuw promotiemateriaal beschikbaar is voor uw bedrijf om zelf in te zetten op uw website en social media.

De Waarde van Glas - OnderhoudNL

Zichtbaar bij aannemers en architecten

De campagne is erop gericht om aannemers en architecten al in een vroeg stadium van een bouw- of renovatieproject na te laten denken over de waarde van glas. Van praktische toepassingen zoals veiligheid, isolatie en geluid, tot aan design en comfort. Met daarin ook aandacht voor toepassingen van glas in de gebouwde omgeving. Het doel is om u als glaszetbedrijf zichtbaarder te maken in de keten. Op de speciale campagnepagina is meer informatie beschikbaar voor opdrachtgevers. Ook vinden zij daar snel en eenvoudig een deskundig OnderhoudNL-bedrijf bij hen in de buurt. 

Hoe gaat u zelf met het materiaal aan de slag?

Wij, als brancheorganisatie, voeren actief campagne op onze eigen social mediakanalen. We raden u aan ook zélf met het promotiemateriaal aan de slag te gaan. Hoe? Elke maand plaatsen we nieuwe middelen die u rechtenvrij mag inzetten op uw website en op uw social mediakanaken. Denk dan bijvoorbeeld aan een artikel over de voordelen van veiligheidsglas dat u kunt plaatsen op uw website. Of een kort bericht over een veelgestelde vraag voor Twitter of Linkedin. Er is ook mooi foto- en videomateriaal beschikbaar.

Download het campagnemateriaal

 

Nieuws

Meer nieuws

Uitgelicht

Uitgelicht Campagne Waarde van glas_1024x606

Nieuwe promotiecampagne brengt veelzijdigheid glas in beeld

De glasbranche wil zichzelf steviger profileren als veelzijdige en innovatieve sector. OnderhoudNL sector Glas en Vakgroep Glas van Bouwend Nederland hebben daarom samen de promotiecampagne ‘De waarde van glas’ ontwikkeld. Alle facetten van glas krijgen in deze campagne aandacht. Voor de aangesloten leden is kant-en-klare content ontwikkeld om te delen via eigen kanalen.

U leest het in OnderhoudNL Magazine

Word nu een jaar lang gratis lid!

Samen komen wij deze crisis door

De coronacrisis zorgt voor veel onzekerheid en raakt ook onze sector. Niet alleen nu, maar vooral straks. Wij gaan u zo goed mogelijk helpen deze crisis te overwinnen en daarom kunt u nu 1 jaar lang gratis proeflid worden van OnderhoudNL.

Meld u nu aan!